Pagini

18 iunie 2011

Djwhal Khul- Acceptarea


Djwhal Khul aici. Tashi Delek.

În regulă. Acesta este un timp tumultos. Avem mai multe eclipse la rând, trei, plus Solstitiul de Vara toate afectează din 1 iunie până în 7 şi avem unele influenţe mai degrabă emoţionale care sunt accentuate în acest moment.

Aşa că m-am gândit special în această săptămână, ca ar fi un moment bun pentru un subiect pe care l-am discutat mulţi ani: 'Acceptarea, aşa cum este. '

În esenţă, într-o stare de măiestrie, vă uitaţi la viaţă aşa cum este şi o acceptaţi aşa cum este. Uitaţi-vă la alti oameni cum sunt şi acceptaţii aşa cum sunt.

Deci, Sinele este, desigur, punctul de plecare; pentru a vă uita la sinele cuiva şi a vă accepta aşa cum sunteti.   În acest context, atunci când puteţi face asta, desigur ca puteţi să-i acceptaţi pe toti ceilaltii asa cum sunt..

Şi apoi vom lua tot drumul de la Sine la partenerul de relaţie sau de la familie la rude, comunitati, continuand într-un fel chiar la nivel de ţară, planeta, etc tot asa până la punctul în care realizati ca voi de asemenea acceptati Creatia aşa cum este.

Deci, acceptarea asa cum este, este una din cheile principale pentru pacea interioară şi pentru pacea în lume şi e bine să o practicati.

Şi apoi de aici, încolo puteti spune 'Eu Mă accept asa cum sunt si acum as vrea să  învăt cateva metode mai abile de a mă prezenta pe mine' sau ' acum aş dori să pun capăt unui anumit tipar', sau oricum ar fi, astfel încât practica să nu judece Sinele sau pe oricine altcineva sau orice alt aspect al Creatiei, atunci când trăiti acceptarea asa cum este.

Ca întotdeauna, vă mulţumesc şi dragostea mea pentru voi,

Djwhal Khul

transmis prin rev. Terri Newlon

www.TerriNewlon.com

Traducere: Eliza Fati