Pagini

31 decembrie 2011

Un mesaj de la mama Mira din Consiliul Înalt Pleiadian



prin Valerie Donner 27 decembrie 2011

Salutări, eu sunt Mira.

Eu vă vorbesc astăzi cu bucurie în inima mea şi apreciere pentru voi.

Progresul pe care îl faceți voi şi Pământul este remarcabil. Sunteți cu adevărat un grup uimitor de Lucrători în Lumină. Voi faceți munca noastră cu Pământul mai uşoară. Vă completăm şi vice-versa. Mulţi dintre voi sunteți din Pleiade. Acesta este motivul pentru care aveți o astfel de afinitate pentru noi în cerul vostru. Noi primim cu bucurie mesajele telepatice când ne apelaţi. Le auzim şi ne încântă. Atunci când lucrăm împreună ne simțim bineveniți. Noi vă urăm de asemenea bun venit.

Se întâmplă multe pe planeta chiar acum. Tiparele de corecţie sunt oferite, deoarece Pământul este destul de instabil în acest moment. Când vă simțiți neliniștiți sau "în direcția greșită" vă acordați la Pământ. Veți începe să simțiți mai mult acest lucru în 2012. Aceasta va fi o provocare din punct de vedere fizic. Veţi avea unele răsturnări pe glob. Aceasta este parte a separării vechiul de nou. Frecvenţe mai înalte necesită corpuri mai Ușoare. Acest lucru este valabil şi pentru Pământ, precum şi pentru corpurile voastre fizice.

Tulburările sociale de pe întreg Pământul sunt, de asemenea, o parte din ceea ce Pământul simte. Aceste energii au ieșit la suprafață de o lungă perioadă de timp. Ele vor trebui să fie recunoscute. Acestea îi vor clătina pe cei din influenţă. Acestora nu li se va mai permite să aibă dominaţia lor politică. Oamenii vor fi auziți. Va fi o diminuare a egourilor şi o expansiune a resurselor ce vor fi direcţionate către aceste energii. Ele nu vor putea fi ignorate.

Conflictele vor continua să crească. Aceasta este parte a re-echilibrării disparităţilor (diferențelor)care au existat de prea mult timp. Acesta va fi un moment apt pentru Lucratorii în Lumină să continue să lucreze cu aceste energii pentru echilibrarea și centrarea Pământului şi populaţiei.

Suntem implicați cu introducerea de noi tehnologii. Veți fi mulțumiți cu multele moduri prin care tehnologia va fi capabilă să vă ajute cu mediul şi vieţile voastre, în general. Acestea vor veni rapid şi vor fi cadouri uimitoare pentru voi. Acestea vor fi necesare pentru multele din metodele actuale de comunicare, vindecare, etc care vor deveni demodate sau nu vor mai funcţiona. Noile sisteme sunt deja pe drum.

Suntem optimişti în ceea ce privește munca noastră cu voi. Vom anticipa cu bucurie prieteniile noastre de expansiune pe măsură ce Pământul se mișcă într-o conștiință mai înaltă.

Eu sunt Mira cu iubire din Pleiade.

În concluzie

Facem progrese bune ca Lucrătorii în Lumină. Avem încă multe de făcut, dar ne va fi dat tot ceea ce avem nevoie pentru a realiza misiunea noastră.
Mulţi dintre noi au fost pe acest drum de ani de zile. Unii sunt mai noi în muncă. Cu co-operare, iubire, recunoştinţă, curaj, intuiţie, inteligenţă, angajament, curaj, credință, ghidare, extindere, şi multă Lumină, ne vom atinge obiectivele noastre.

Aici este rugăciunea lui Ghandi,

Eu îți ofer pace.
Eu îți ofer prietenie.
Eu îți ofer iubire.
Eu văd frumusetea ta
Eu aud nevoile tale.
Eu simt sentimentele tale.
Înțelepciunea mea provine dintr-o Sursă mai înaltă.
Eu onorez această Sursă în tine.
Să lucrăm împreună.

Rugăciunea lui Ghandi

Să aveți cel mai binecuvântat, prosper, sănătos, fericit, fructuos, glorios, transformaţional, plin de lumină, 2012!

Cu iubire,

Valerie Donner

©2011 Echipajul de la Sol

http://thegroundcrew.com/channeled_messages.htm#straight

Traducere - Eliza