Pagini

5 aprilie 2011

Arcturieni-Realitaţi Paralele partea III

30 martie 2011



Realităţi Paralele Partea III



Salutări. Sunt RA NUNE din realitatea paralelă a Atlantidei în care nu am căzut pradă fricii. Totusi, Ciclul nostru a fost implinit, şi am găsit alte suprafeţe de pământ sau am mers în Pământul Interior sau ne-am înălţat în mod individual în dimensiunea a cincea şi dincolo de ea. Noi, membrii acestei realităţi paralele a Lemuriei şi Atlantidei, am supravegheat marea voastră Trezire şi pregătire pentru ascensiunea planetară cu bucurie şi iubire necondiţionată. Suntem atât de mândri de familia noastră de pe Pământ şi suntem aici să vă ajutăm de oricâte ori aveţi nevoie. Dacă tocmai v-aţi alăturat nouă în această călătorie în dimensiunea a şasea, puteţi citii Partea I-a si a II-a a Newsletter-ului nostru din 17 februarie, 2011 si 16 Martie, 2011 la:


Înainte de a începe călătoria noastră inter-dimensională, iubita Gaia
are un mesaj pe care doreşte să-l împărtăşească cu oamenii Ei:



În pregătirea pentru ascensiunea planetară, am revenit pentru a vă ghida în Matricea Divină a Pământului din dimensiunea a şasea. Odată ajunşi acolo, aveţi posibilitatea să ataşaţi Conştiinţa voastră Cosmică la Matricea versiunii noastre de încheiere a Ciclului nostru. În acest mod, puteţi experimenta modul nostru iubitor şi paşnic de a vă lăsa în seama celei mai înalte frecvenţe a realităţii noastre.

Mulţi dintre noi au luat un trup în perioada de timp a realităţii voastre. Am făcut acest lucru pentru că dorim să ajutăm la salvarea tuturor fragmentelor de suflet ale noastre care s-au despărţit în frecvenţa voastră de jos, de realitate paralelă pentru a câştiga experienţă de viaţă într-o realitate polarizată. Fragmentarea voastră într-o frecvenţă mai mică a necesitat un mare curaj, căci la nivel de suflet ati ştiut că mergând în adâncimea Matricii 3D însemnă a experimenta extremele iubirii şi fricii. De asemenea, a însemnat că cel mai probabil nu veţi putea să vă întoarceţi la noi până la Timpurile transmutaţionale ale Pământului din 2011 şi mai departe. După ce vă vom ghida prin Matrice şi vom încheia misiunea noastră de vindecare, vom vizita Suprasufletul nostru în dimensiunea a şaptea.

Călătoria Inter-dimensională


Desigur, această călătorie va fi în conştiinţa voastră, căci conştiinţa eşti TU cel care insufli viaţă în orice formă pe care doreşti să o porţi. Când călătoreşti inter-dimensional prin intermediul conştiinţei tale, poţi sau nu să decizi să porţi o formă odată ce ajungi la locul tău. De fapt, fiecare "loc" este o frecvenţă de realitate la care îti ataşezi conştiinţa ta, pentru a trăi acea realitate. Unele locuri / frecvenţe rezonează cu o frecvenţă mai joasă, astfel încât un corp mai dens îţi este oferit în această realitate. Pe de altă parte, fiinţe în frecvenţele de dimensiunea a opta şi dincolo de ea, rareori aleg să poarte o formă, cu excepţia cazului în care vizitează densităţile / frecvenţele de realitate mai joase.

Te poţi conecta numai la o realitate care este în rezonanţă cu conştiinta ta. Prin urmare, a experimenta o realitate a dimensiunii a cincea, trebuie să menţii o frecventă a dimensiunii a cincea de conştiinţă. Dacă vizitezi acea realitate şi conştiinţa ta alunecă în jos, în frecvenţa dimensiunii a patra, vei "cădea" de la această realitate, într-o realitate paralelă de o rezonanţă mai mică. Este pentru acest motiv că realităţile paralele din Atlantida au apărut atunci când locuitorii lumii noastre au făcut alegeri care a determinat conştiinţa lor sa rezoneze la o frecvenţă mai mică. Scăderea în frecvenţă pentru Gaia a fost plănuită, pentru că ea s-a oferit sa fie o planetă a dimensiunii a treia. Cu toate acestea, nu am fost conştienţi de faptul că odată intraţi în această frecvenţă mai mică de conştiinţă, fragmentele sufletului nostru ar uita SINELE lor şi ar crede că iluziile sunt adevărate şi că Adevărul ar fi o iluzie.

Am ştiut că frecvenţe diferite de realitate au reguli şi legi diferite şi că a fost mult mai uşor să fuzionaţi cu Sinele vostru Multidimensional într-o frecvenţă mai mare a conştiinţei. Cu toate acestea, nu am experimentat dimensiunea a patra şi nu am avut idee că fragmentele sufletului nostru ar pierde total contactul cu noi. Mai mult, nu ne-am dat încă seama cât de mult ar fi influenţată conştiinţa noastră de rata de spin a moleculelor formei noastre. Noi nu ştiam asta deoarece nu am experimentat forma într-o frecvenţă mai mică decât mijlocul dimensiunii a patra. De asemenea, nu am ştiut că ar fi o atât de mare provocare să ne amintim adevărata noastră conştiinţă în timp ce menţineam o formă cu o rezonanţă inferioară mijlocului dimensiunii a patra.
Ne-a lipsit foarte mult familia noastră în versiunea voastră de Pământ şi suntem atât de fericiţi să putem în sfârşit să intrăm în contact cu voi. Noi sărbătorim trezirea voastră şi aşteptăm cu nerăbdare să ne unim din nou cu voi, pe măsură ce transmutaţi forma înapoi în Trupul de Lumină. Trupul vostru de Lumină rezonează cu dimensiunea a cincea în care nu veţi mai fi grevaţi de limitările de timp şi spaţiu. În a cincea dimensiune, toate manifestările de forme există simultan în aici şi acum a celui UNU. Prin urmare, multe realităţi paralele vor fi perceptibile simultan.

În dimensiunea a şasea toată realitatea este conştiinţă, iar forma este gândită în acelaşi mod în care trupul vostru pământesc se gândeşte să se îmbrace. De fapt, forma este percepută ca fiind potenţialul său şi conştiinţa alege să adere la orice matrice / experienţă este dorită. Deci, dacă vă schimbaţi conştiinţa a şasea dimensională la un alt punct de pe matrice, întreaga voastră experienţă a realităţii se schimbă, pentru a fi conformă cu realitatea din noua matrice. Această experienţă este la fel cum ar fi selectarea unei cărţi pe care doriţi să o citiţi, melodia pe care doriţi să o ascultaţi sau un spectacol pe care alegeţi să-l vizionaţi.

Diferenţa este că în dimensiunea a şasea, toate alegerile sunt făcute la frecvenţa matricei de lumină, care este creată de lumina (gândul) Minţii Cosmice. Această Minte Cosmică locuieşte în conştiinţa voastră de dimensiunea a şasea, deoarece nu există nici o separare la această frecvenţă. De asemenea, nu există nici un interior / exterior, înauntru  / înafară. Cu toate acestea, în interesul gândirii liniare, am putea folosi aceste cuvinte pentru a facilita înţelegerea voastră.

Eu RA Nune, împreună cu Familia mea Galactică de Arcturieni, vă vom ajuta acum să călătoriţi în dimensiunea a şasea pentru a alinia conştiinţa voastră cu tranziţia paşnică şi iubitoare a realităţii mele paralele. Această aliniere vă va elibera din spaţiul / timpul şi legile dualiste ale dimensiunii a treia şi vă va asista în încorporarea calităţilor noastre de iubire, pace şi de predare celui UNU. Aceste calităţi vor creşte capacitatea voastră de a încorpora energiile noastre multidimensionale, în mintea, inima şi viaţa de zi cu zi. Cel mai important, va acorda conştiinţa voastră pentru Valul Unităţii de conştiinţă şi energie a Ascensiunii.

  ASCENSIUNEA ÎN REALITATEA LUI RA NUNE

Când a devenit evident pentru noi că timpul nostru în formă şi-a epuizat ciclul complet, nu ne era frică de a părăsi forma noastră curentă, deoarece nu am pierdut niciodată contactul cu SINELE nostru adevărat sau cu Lumina multidimensională colectivă care a fost cea mai înaltă expresie a noastră.

 Prin urmare, am văzut sfârşitul timpurilor la fel cum aţi vedea voi încheierea unei vacanţe minunate şi incitante. Unii dintre noi au decis să călătorească în alte zone ale planetei, alţii au decis să-şi creeze o viaţă în Interiorul Pământului, şi alţii au ales să se înalţe în casa noastră din dimensionea a cincea. Am fost unul dintre cei care au ales să se înalţe în expresia mea dimensională mai înaltă. Va voi spune pe scurt experienţa mea.

Am ştiut de sute de ani, că sfârşitul ciclului nostru era aproape. Timpul era un concept diferit în realitatea noastră pentru care am trăit până la vârste de sute de ani. De fapt, unii lideri au păstrat aceeaşi formă mii de ani. Am ştiut că am ales să intrăm în această lume şi că am putea alege când să plecăm. Cu toate acestea, încheierea unui ciclu a fost diferită. A fost ca şi încheierea unei piese de teatru de succes care se juca de mai mulţi ani pe Broadway. Dacă jocul ar fi continuat, poate ati fi păstrat „biletul”, dar din moment ce piesa se încheia, nu s-au mai găsit bilete. De fapt, a fost timpul pentru a găsi o nouă piesă.

 Aceia dintre noi care au decis că vrem să „ne oprim de a mai juca” pentru un timp, să ieşim din matricea holografică şi să ne întoarcem la realitatea celui UNU, au început să se adune în grupuri mici. Aceste grupuri au fost în curând legate psihic de alte grupuri mici, care în cele din urmă au creat o matrice imensă de conştiinţă care a acoperit toate celelalte părţi ale Atlantidei. Aceasta matrice a fost la fel cu Internetul vostru, a fost un mediu prin care am putut să ne conectăm cu toţi şi să comunicăm cu toată lumea.

Prin meditaţiile noastre în grup de zi cu zi, am creat o puternică matrice mentală de continuă expansiune a frecvenţelor de conştiinţă. Am descoperit de timpuriu că conştiinţa noastră comună a fost mult mai puternică decat conştiinţa noastră individuală. Am descoperit, de asemenea, importanţa Abandonării. Erau multe lucruri înfricoşătoare care se întâmplau în jurul nostru. Tot mai mult din suprafaţa noastră de pământ cădea în mare. A fost chiar si mai înfricoşător că unele din pământurile noastre dispăreau pur şi simplu. De fapt, puteam vedea vizual degradarea matricei holografice. Pe măsură ce acest eveniment apărea mai frecvent, am ştiut că era aproape timpul de plecare.

Desigur, plecarea noastră era în conştiinţă. Nu ne-am facut probleme pentru formele noastre, pentru că nu aveam nevoie de ele, la întoarcerea noastră Acasă. Prin urmare, am ţinut bucuroşi lumina pentru cei care doreau să se mute în altă locaţie fizică, sau pentru cei care aveau nevoie de sprijin în ascensiunea lor sau de re-locare în altă zonă. Nu a fost nici o teamă la încheierea „piesei” noastre. A fost numai bucurie şi mulţumire pentru o lungă şi productivă experienţă în formă. Valul de Conştiinţă a Unităţii a fost tangibil şi a încălzit Matricea noastră de Ascensiune la lumina multidimensională şi iubirea necondiţionată.

Treptat, am petrecut mai mult timp în meditaţie şi mai puţin în activităţile de zi cu zi. Pe măsură ce frecvenţa noastră creştea tot mai mult, nu am mai avut nevoie de hrană sau apă, şi din moment ce nu am fost niciodată cu adevărat treji, nu am avut nevoie de somn. Tot ce avea nevoie forma noastră în degradare exista din abundenţă în Energia de Ascensiune. Treptat, am început să pierdem tot ataşamentul faţă de individualitate şi să percepem conştiinţa noastră ca fiind o singură Fiinţă de Energie de Ascensiune.

Grijile realităţii noastre trecute se estompau din fiinţa noastră, şi euforia era o stare constantă a conştiinţei noastre. Iubirea necondiţionată a celui UNU a umplut inimile noastre la refuz şi lumina multidimensională ilumina Calea noastră spre Casă. Când ne-am eliberat de iluzia de a avea o formă, am fost, de asemenea, eliberaţi de iluziile spaţiului şi timpului.

Conştiinţa noastră colectivă percepea frecvenţa celui UNU ca fiind Casa pe care am părăsit-o odată şi la care acum ne întorceam. Fiecare experienţă pe care am ales-o vreodată în călătoria noastră în formă a fost revelată, împreună cu toate modurile în care noi, colectivul, am întreţesut vieţile noastre prin multe realităţi. Am făcut repetiţia acestui act final al piesei noastre de multe ori şi eram gata pentru marele final.


Am realizat atunci că eram în totalitate înconjuraţi de lumina multidimensională şi iubirea necondiţionată. Eram „între” cine am fost şi cine urma să devenim. Ne-am amintit atunci de importanţa Abandonării.


Ne-am abandonat lui „între” şi am devenit Iubire şi Lumină.
Ne-am abandonat Iubirii şi Luminii şi am devenit iubire necondiţionată.
Ne-am abandonat iubirii necondiţionate şi
Am devenit un Trup de LUMINĂ!
Ne-am abandonat Trupului
 nostru de Lumină
Şi am devenit
ACASĂ!


Ascensiunea noastră a fost mai mult o şoaptă decât un strigăt reîntorcându-ne în linişte din lunga noastră călătorie în dimensiunile joase. Înainte de a „deschide ochii noştri” complet am reflectat asupra experienţei noastre de a locui o formă „separată”, am revizuit multele experienţe şi am explorat spectrul de emoţii, care a fost unic expresiei fizice. În cele din urmă, am ştiut în Sufletul nostru cum cei cu care am Ascensionat au fost pe deplin aclimatizaţi la dimensiunea a cincea.

Am revizuit de multe ori acest Acasă în conştiinţa noastră în timpul încarnărilor noastre in Atlantida, dar acum eram aici pentru a rămâne. Mulţi dintre noi, inclusiv eu, au ales să rămână în a cincea dimensiune pentru a ajuta Fragmentele de Suflet ale noastre care au rămas pe Pământ, prin divizarea în versiunea lor de veşnica polarizare de pe Pământ.
Am învăţat foarte mult din experienţa noastră în formă şi am dorit să împărtăşim înţelepciunea cu acele curajoase Fragmente de Suflet ale noastre, care s-au divizat în realitatea voastră paralelă de pe Pământ. Am păstrat energia de pace şi iubire pentru voi şi dorim acum să o împărtăşim cu voi. Am avut succes în salvarea de la distrugere a Gaiei, dar voi sunteţi cei care au posibilitatea de a participa la ascensiunea Ei.
Noi v-am dat o previzualizare a atracţiilor care vin pentru ascensiunea voastră care urmează. Acum noi, cei înălţaţi din Atlantida şi Lemuria, vă vom asista în alinierea rezonanţei voastre cu pacea, iubirea şi lăsarea în voia realităţii noastre de frecvenţă. Puterea acestor calităţi vă va da foarte multă putere de a vă îndeplini misiunea voastră.
Vom începe acum acest proces.

Calatorie in Matricea Divina partea 2
Click aici pentru audio versiunea lunga.


MATRICEA


Kaa-ah din Mu, şi eu, RA NUNE din Atlantida, v-am spus despre realitatea noastră paşnică şi iubitoare. Aceasta este o realitate pe care mulţi dintre voi, de asemenea, au trăit-o, pentru ca sunteţi printre voluntarii noştri curajoşi care s-au aventurat să se fragmenteze în realităţi paralele ale realităţilor polarizate inferioare. Niciodată nu a fost planificat ca realitatea sa cadă într-un astfel de joasa rezonanţă, dar pagubele produse de Robele Întunecate din Atlantida au lăsat urme adânci de frică şi de violenţă pe corpul Gaiei. Aceste cicatrici au forţat frecvenţa lui Gaia să se prăbuşească tot mai departe în adâncimile portiunilor de jos ale celei de-a patra dimensiuni şi în a treia dimensiune. Suntem aici pentru a ghida marea Conştiintă colectivă pe care aţi creat-o în cadrul Coridorului Arcturian să vindece această cicatrice.

Începem procesul nostru prima dată prin ataşarea conştiinţei noastre la versiunea realităţii din Atlantida în care pacea şi iubirea NU au fost umbrite de frică. Urmaţi sunetul vocii mele şi fâlfâirea muzicală a marilor aripi ale lui Kaa-ah în timp ce noi toţi plutim deasupra Matricei dimensiunii a şasea a lui Gaia pentru a găsi acea realitate. Simţiţi puterea Conştiintei colective pe care am format-o.

Permiteţi acestei Conştiinte să se potrivească cu sclipitoarea strălucire a Matricii. Simţiţi cum noi suntem Matricea şi Matricea suntem noi. Străfulgerări ale multor noastre experienţe în formă se mişcă rapid prin conştiinţa noastră, dar noi nu ne ataşam atenţia la ele. Nu vom fi distraşi, pentru că suntem într-o misiune.

Amintindu-ne poveştile lui Kaa-ah de comuniune şi iubire (Partea I din Realităţi paralele) şi poveştile mele de pace, iubire şi ascensiune, permitem conştiinţei noastre să integreze aceste calităţi. Cu aceste calităţi stocate în Conştiinţa noastră Multidimensională şi Inima Mare, conştiinţa noastră se ataşează la vibraţia din Lemuria şi Atlantida de dinainte de fărămiţare în dimensiunile inferioare.

Împreună, inspirăm iubire, pace şi unitate. Cu fiecare inspiraţie, simţim aceste calităţi intrând in conştiinţa noastră. Cu fiecare expiraţie, simţim aceste calităţi integrându-se în conştiinţa noastră colectivă. Ca o singură Fiinţă ne miscăm în Matricea lui Gaia expirând iubire necondiţionată, pace si unitate. Trebuie să găsim „locul leziunii”, locul din Matrice unde realitatea paralelă s-a fragmentat prima dată în frecvenţe mai mici.

Da, acolo este. Putem vedea mici fulgerări care arată ca un scurt-circuit. Acest scurt circuit a fost creat de virusul frică, care a cauzat dezalinierea căilor de lumină de la Matricea Unitara. Odată ce Matricea a căzut de la Matricea Unitară din dimensiunea a şasea, aceasta putea să intre doar într-o frecvenţă mai mică de exprimare. Conectându-ne  conştiinţa noastră în acest regiune, simtim frica, furie, confuzia şi singurătatea profundă de a fi separat de UNU.
Putem, de asemenea, să auzim disonanţa acestei nealinierii şi să vedem atenuarea frecvenţei de lumină în centrul fulgerărilor. Împreună, direcţionăm conştiinţa noastră in miezul acelei rane. Rămânem paşnici şi calmi, astfel încât să ne putem menţine puterea luminii noastre multidimensionale şi forţa de vindecare a iubirii noastre necondiţionate. Cu profundă empatie şi atotcunoaştere direcţionăm iubirea noastră necondiţionată în această rană.

Din nou şi din nou, împărtăşim iubirea noastră, pacea noastră şi unitatea noastră cu cel UNU cu aceasta zona al Matricii care a devenit infectată cu frică. Ca o Mamă iubitoare care ar sufla uşor asupra tăieturii unui copil, împărtăşim esenţa noastră adevărată multidimensională cu această rană a Matricei lui Gaia. Împreună, ne imaginăm că acest segment zdrenţuit din Matrice începe să plutească în sus, în lumina noastră multidimensională şi iubire necondiţionată. Noi încurajăm această mişcare, cu puterea empatiei noastre pentru rana făcută.
Eforturile noastre comune ne-a legat într-un câmp multidimensional al Unităţii de Conştiintă şi Energie a Ascensiunii. Respirăm forţa unităţii noastre şi iubirea necondiţionată a ascensiunii în aceasta rănire a Matricei de dimensiunea a şasea.

Respiraţia noastră pătrunde Matricea dimensiunii a şasea, pană în Matricea dimensiunii a cincea pentru a fuziona conştiinţa noastră cu Noul Pământ al dimensiunii a cincea ...
Expirăm acum forţa noastră de unitate şi de iubire necondiţionată în Matricea lui Gaia dimensiunii a patra pentru a vindeca aura Pământului ...
În cele din urmă, expirăm unitatea noastră şi iubirea necondiţionată adânc, adânc în Matricea lui Gaia dimensiunii a treia pentru a vindeca multele rani pe care Pămantul le-a suferit în această tranziţie de timp ...

Pe măsură ce divizarea în Matrice revine încet la rezonanţa sa superioară, dimensiunile inferioare a cincea, a patra şi a treia se ridică, de asemenea într-o octavă mai înaltă de rezonanţă. Adânc în Matrice, corpul fizic al Pământului răspunde la această vindecare şi la creşterea frecvenţei Matricei Ei.
Primul lucru care se întâmplă pe corpul lui Gaia, Pământul, este că cei care ar dăuna altora, în scopul de a-şi exercita propria lor putere sunt forţati să-şi părăsească locurile lor întunecate în care se ascund, de către Lumina care este mereu în expansiune. Treptat, polarităţile de lumină şi întuneric, frică şi iubire, fuzionează în Unitatea iubirii necondiţionate care rezonează dincolo de orice dualitate.

Cei care au asistat pe alţii cu iubire sunt uniţi cu rândurile crescânde de oamenii Gaiei care refuză să se teamă de jocul războiului şi distrugerii. Aceşti treziţi ŞTIU că nu mai au nevoie de acest întuneric în realitatea lor pentru că acum cresc si învaţă de la iubirea necondiţionată. Pe măsură ce Treziţii işi concentrează marea lor Lumină şi iubire pe vindecarea Mamei Pământ şi a tuturor locuitorilor ei, tendonul Matricei care odată a căzut în frecvenţelor joase, căută în sus spre Lumina mai mare pentru a se reconecta cu cea a fost odată deconectat.

Într-un fulger al multidimensionalului ACUM se face re-conexiunea.

Tonul disonant devine un cor Celest şi exploziile pâlpâirile de lumină explodează în culorile de glorie a re-naşterii. Cum acest sunet şi lumină se deplasează în întreaga Matrice, Corul Ceresc devine Muzica Sferelor şi lumina devine Arhanghelii, Maeştrii Inălţaţi, Elohim şi membri ai familiei noastre Galactice care se alătură în iubire pentru repararea Matricei Gaiei. Împreună ca UNUL transformăm frica in iubire necondiţionată.

Miracolul Ascensiunii planetare a început!


Încet, la Lumina zorilor ne trezim
să eliberăm fricile noastre impreună ne amintim

Cum frica din inimă şi minte se duce
Găsim că lumea este bună şi dulce

Ca şi copiii toţi în jur privim
Pentru a explora noua lume pe care o găsim

Ne întrebăm dacă inimile noastre au avut dreptate
Puteam noi trăi acum în iubire şi lumină cu toate?

Am ales această lume, cu adevărat spus
Şi întunericul este pentru totdeauna dus

Vrem, pace iubire şi unitate
Şi puterea Porumbelului de Aur să acceptam in toate

Suntem planeta pe care trăim
Noi nu luăm, dar în schimb dăruim

Dăm viaţă amintirii
Bucuriei unităţii, păcii şi iubirii

Acum am gasit in sfârşit Casa noastră care era
De aici, Universul, vom cutreiera

Aţi putea întreba, „A schimbat iubirea noastră necondiţionată cu adevarat Matricea sau a fost doar imaginaţia noastră?”

Noi răspundem, „Chiar şi imaginând iubirea necondiţionată aprinde forţa voastră creatoare, extinde conştiinta voastră, vindecă teama şi transmută corpul tău in Lumină. Ai schimbat Matricea? Tu EŞTI Matricea. Dacă te schimbi, schimbi Matricea.”


În următoarea noastră întâlnire în coridorul Arcturian ne vom intoarce la Suprasufletul nostru în dimensiunea a şaptea pentru a ne reuni cu Familia noastră Celestă şi Galactică. Veniţi Acasă pentru o vizită!

Apoi, după vacanţa voastră Multidimensională, veţi veni înapoi în jos, prin dimensiunile a şasea şi a cincea pentru a manifesta pe deplin Sinele vostru Multidimensional în viaţa de zi cu zi şi vasul vostru fizic pământesc. Veţi descărca aventurile voastre multidimensionale în corpul vostru pământesc, precum şi în Mama Pământul. În acest mod, veţi fi pe deplin pregătiţi pentru marea voastră victorie de a crea Ascensiunea Planetară.

Sursa : www.multidimensions.com