Pagini

10 aprilie 2011

Djwhal Khul - Fuziunea Interdimensionala


Djwhal Khul  aici  Tashi delek. 

Buuun. Vibrational vorbind, suntem într-un timp pe care l-aş intitula probabil, 'fuziune interdimensionala'. Asa ca am de gând să comentez acest fapt un pic. Doar o notă, eu  fac canalizare conştientă prin voce, cu alte cuvinte, canalele pe care le folosesc din jurul planetei sunt conştiente disciplinand mintea la a sta deoparte. Acesta nu este un canal de transă,starea modificata da, dar încă conştienta. Aşa că am să vă încurajez să practicaţi in această perioadă de timp un fel de canalizare conştienta a propriei voastre Puteri Inalte.

Să vorbim un pic despre fuziunea interdimensionala, există mai multe planuri de existenţă, multidimensionale desigur. Constiinţa voastra se află în toate în acelaşi timp: trecut, prezent şi viitor, sau chiar condensate în momentul prezent acum. Deci, într-un fel ne-am putea uita la ea ca la prăbuşirea timpului şi spaţiului în momentul prezent.

Mintea şi diferitele aspecte ale personalităţii sau ego-ului, de obicei, doresc într-un fel sa compartimentalizeze aceste lucruri. Ştiţi la fel de bine asa cum spuneţi că ieri a fost ieri şi astazi e astăzi şi mâine va fi la fel, etc. Mintea  va merge de asemeni in timp secvenţial: copilărie, vârsta prezenta, vârsta din viitor.

Dar ceea ce se întâmplă cu adevărat in eter este o fuziune a acestor dimensiuni, astfel incat  ele nu  se doar suprapun asa cum s-a intamplat inainte, e un fel de suprapunere care  vă permite să dansati shamanic într-o lume şi apoi înapoi în acesta.

De fapt ele se amesteca  împreună permanent şi apoi schimba constiinţa omenirii. Constiinţa  se ridică şi cei ce merg în flux cu asta  devin mai luminati, iar cei care doresc să rămână pentru a compartimentaliza şi a face tot ceea ce se potriveste cu vechiul mod al creierului vor avea dificultăţi cu ea.

Aşa că am să vă încurajez să vă predaţi spiritualităţii  Puterii Inalte şi sa începeţi să vă cunoasteţi pe voi însivă la acest nivel şi apoi va avea sens ceea ce se întâmplă.

Bine, dragii mei. Ca întotdeauna, vă mulţumesc şi dragostea mea pentru voi. 

Djwhal Khul Canalizat de Rev Terri Newlon www.TerriNewlon.com

Traducere: Eliza Fati